Nowe zasady korzystania z porad lekarskich!

  • Kiedy bezpośrednia wizyta

Twój lekarz nie może odmówić Ci bezpośredniej wizyty, gdy:

  1. Nie wyrażasz zgody na teleporadę – Ty lub Twój opiekun ustawowy.
  2. Cierpisz na przewlekłą chorobę i nastąpiło pogorszenie stanu zdrowia lub zmieniły się objawy.
  3. Istnieje podejrzenie choroby nowotworowej.
  4. Twoje dziecko nie ma jeszcze 6 lat.
  5. Masz pierwszą wizytę u lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki lekarskiej, których wskazałeś w deklaracji wyboru.
  • Kiedy teleporada – korzystasz z teleporady, gdy:
  1. Istnieje podejrzenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
  2. Potrzebujesz recepty na leki niezbędne do kontynuacji leczenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  3. Potrzebujesz zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
  4. Potrzebujesz zaświadczenia o stanie zdrowia.
  5. Twoje dziecko, które nie ma 6 lat, korzysta z porady kontrolnej, którą lekarz ustalił podczas bezpośredniej wizyty i która nie polega na fizycznym badaniu.

Teleporady w POZ realizowane są w godzinach 8.00 do 18.00 .

Zgłoszenia przyjmowane są pod nr.  telefonu 12 291 45 00  wew. 500 osobiście oraz poprzez e-mail: rejestracja@pronomed.pl.

Pozyskane informacje przekazywane są zgodnie  z właściwością:  lekarzowi , pielęgniarce lub położnej  – POZ.

  • w przypadku zgłoszenia problemów zdrowotnych zbierany jest wstępny wywiad i przekazywany jest lekarzowi lub pielęgniarce, którzy następnie w miarę możliwości oddzwaniają  do Pacjenta w ciągu dnia w którym dokonane było zgłoszenie i udzielają teleporady lub w kolejnym dniu roboczym,.
  • w przypadku zgłoszenia prośby o receptę ( stałe leczenie ) kody e-recept wydawane są  Pacjentowi w dniu następnym przez rejestrację  ( lekarz może odmówić wystawienia e-recepty i poprosić Pacjenta o przyjście na wizytę )

Co uzyskasz przez teleporadę u swojego lekarza.  : e-zwolnienie,  e-receptę, zalecenia, zlecenie na test  na koronawirusa, e-skierowanie , sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym ( jeśli stan zdrowia będzie tego wymagał )

Skontaktuj się:

Nasza infolinia:+48 12 291 45 00